LEDIG

idag har jag varit ledig eller nästa iaf var en stund på jobbet och jobbat med schemat :-). På fm var jag och Stina på babycafe mysigt. Sen åkte jag till jobbet Stina fick följa med. Ivar var på dagis. När vi kom hem låg Ivar å pappa å sov i soffan Stina somna i bilen. Jag passade också på att sova några timmar :-). Lite fika rabarberpaj med grädde blev det innan vi gick ut till lekplatsen hela familjen. En sväng förbi ICA där vi köpte chips till kvällen :-). Hem och laga kycklingrullader med grönsaker i ugn hela familjen gillade det. Sen blev det lite TV och chips :-). Sängen. sent för båda barnen men var gör det? Det ör ju helr. imorgon ska vi till Falkenberg och titta på pappas nya stuga.





Bilder från lekplatsen idag. Lilleman ör svår att fånga på bild.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Storebror och Lillasyster

En blogg om våra dagar med Storebror Ivar och Lillasyster Stina.

RSS 2.0