HELGEN

Helgen som varit har vi inte haft fullt upp =).

Som sagt i Fredags hade vi gäster bjöd på mat och gjorde en pannacotta först ett lager med citronsmak sen vit choklad och sen passionsfrukt riktigt syrligt och gott.

I Lördags hade jag egentid då va jag på bio med Alexandra vi såg en gång i Phuket tror jag den hette rolig och lättsam film. Sen på kvällen var vi bjudna till Nicke & Nicke med barn. Fick god mat och pannacotta med vit chokalad det kan man aldrig få för mycket av =). De stora barnen Ivar och Douglas hoppade i Douglas hoppborg!! Ivar va vaken hela kvällen slockna när vi kom hem vid ett och sov till halv elva dagen efter det tackar man för =).

I Söndags alltså igår softade jag med barnen vi gick inte upp förrän elva David åkte och fiskade. Sen på em kom syster Anna och passade barnen medans jag åkte med Jenny på spinningmix för första gången först spinning i 20 min sen styrketräning med gymstav? och sen arobic höll på i 90 min va svårt att hänga med i arobicen stod mest och flaxande kändes det som men det viktiga är ju att delta =). Ku ava det iaf och ska göra det fler gånger absolut.

Nu är det måndag har lämnat Ivar på dagis ska hämta han om någon timma.


Killarna busar.



Vila i soffan till "Nyfiken apa" // Douglas =)









Fotade Stinis igår till hennes bild som ska vara med i tidningen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Storebror och Lillasyster

En blogg om våra dagar med Storebror Ivar och Lillasyster Stina.

RSS 2.0