ONSDAG

Nu har klockan slagit över till torsdag borde sova men ska bara ni vet =). Idag har vi varit på kyrkis lika trevligt som vanligt. Sen Kom syster Anna hit efter jobbet å hon å Ivar gjorde semlor =). Sen åkte vi till Gällstad en snabbis David skulle titta efter något va det nu va. Sen har jag monterat upp lite saker i min nya garderob så jag kan börja lägga in min kläder. Ivar ska till dagis imorgon eller idag hur man nu ser på det men först ska jag iaf sova resten av familjen sover sen några timmar.


Barnen i tisdags då de sov middag på soffan båda två tillsammans i över 2 timmar. Det gillar vi så att mamman kan få en paus =).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Storebror och Lillasyster

En blogg om våra dagar med Storebror Ivar och Lillasyster Stina.

RSS 2.0