TIDEN...

Räcker inte till... Meningen va att jag tänkte blogg lite varje dag men det glömms ofta bort. Roligt att kunna läsa sennare om vad vi har gjort, som en dagbok. Jaja vad har hänt sen sist då? Mamman har varit magsjuk Stinis haft sin första feber. För Ivar rullar det på hyfsat. Vi träffar lite andra mammor och barn. Ivar går på dagis ibland när vi orkar gå upp på morgonen riktiga sjusovare är vi alla tre, MYS. Sen har det varit lite olika magsjuker å vattenkoppor som gått på dagis så då vill man inte gå dit hellre hemma och myser med dom små när man kan. Blandade känslor och tankar om dagis för lilleman. När jag var gravid med stinis i början va jag besluten om att han skulle vara hemma med mig å bebis när bebis kom. Men han va ju tvungen att börja  eftersom vi båda började jobba innan stinis kom. Men när han väl börjat så ändrade jag mig att han skulle få gå på lektid. Men de senaste veckorna kanske han varit där 1-2 gånger i veckan å billigt är det inte heller. Han får vara där för att leka med andra och komma ut. Jaja får se hur det blir sambon är för dagis och tycker det är nyttigt för honom jag vet inte.

Finaste lillkillen innan kyrkis för några veckor sen.

Stinis för några veckor sen.

Hon har börjat att svara när man pratar med henne ger ifrån sig det sötaste ljud hon är så fin så det är inte sant LYCKA att ha henne och Ivar <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Storebror och Lillasyster

En blogg om våra dagar med Storebror Ivar och Lillasyster Stina.

RSS 2.0