ÖVER 1 ÅRSEDAN

I torsdags på internationella kvinnodagen var det ett årsedan jag fick reda på att jag väntade lilla Stina <3. Tänk att ett litet "slarv" kunde bli så bra =). Vi hade tänk att vänta tills sommaren med att skaffa 2:an och slarvade 1 gång och då bev hon til några månader tidigare än vad vi hade "planerat". Det blir inte allt som man tänkt sig ibland bir det mycket bättre <3.  

Idag har vi varit på Lager 157 shoppat lite och givetvis fikat. Jag, barnen och moster Anna. Idag ska moster Mia och hennes Tobbe förlova sig grattis till er <3.

Ikväll ska vi till våra härliga grannar bjudna på mat sännande att se vad det bjuds på samt skönt att slippa fixa mat själva toppen. Köpt ett pressent till värdinnan som fyllt år.


Ivar igår <3 han var så söt såg när David tog nötter ur en påse och Ivar sa:
- Kaka (allt som går att äta är kaka). Jag sa:
- Vill du ha banan Ivar? Han titiade på fruktskålen å sa:
-Nej på ett vänligt sätt och himlade med blicken som han brukar.
Sen visade jag ett päron och det ville han ha. Undra hur länge man kan lura honom
med något annat när man sjäv äter godis =).


Stina idag tänk att om en vecka får hon börja smaka på mat hon känns så liten fortfarande.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Storebror och Lillasyster

En blogg om våra dagar med Storebror Ivar och Lillasyster Stina.

RSS 2.0