VARDAGEN

Vardagen rullar på här igår va vi hos gamlamormor och Stig mormor va också där. Syskonvagnen gick sönder i däcket buhu måste ha ett helt nytt däck men det ska vi få iaf från dom vi köpt vagnen från men det kan ta 2 veckor =(. Testade att ha Stina i bärsele å Ivar i singelvagnen till lekplatsen idag det va kämpigt i våra backar gör jag inte om ska testa imorgon igen när jag går till kyrkis inte lika jobbiga backar och lite kortare sträcka. Ivar har sovit 2 nätter nu i eget rum i en egen säng duktiga killen =). Imorse kom han tassande kvart över sex å kunde inte somna om då lillasyster var vaken å då måste storebror också vara vaken så det blev en tidig morgon för oss idag mot va vi är vana vid att sova till 8-9 ibland längre =).

Idag va vi först på lekplatsen med massa mammor och barn sen hem äta lunch sova middag vakna busa mellanmål pappa kommer hem från jobbet. På kvällen va vi föräldrar på cope utbildningen mycket bra kurs måste jag säga sista gången nästa vecka har hjäp mig att bli en bättre mamma och bli mera medveten. Alla borde gå den. Ivar får vara med dom fixar barnvakt Stina fick vara hemma med farbror Markus.

Imorgon blir det kyrkis och jag börja med LCHF i måndags nu jäklar ska det ändras på mitt matbeteende som är skamligt med massa kakor och godis. Socker beroende JA men nu ska jag avvänjas.


Mami med Stinis nu ikväll =)


Mys igår morse.


Ivars rum


en början iaf




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Storebror och Lillasyster

En blogg om våra dagar med Storebror Ivar och Lillasyster Stina.

RSS 2.0